lauantai 27. huhtikuuta 2013

Radioactive


Moi vaan ^3^

Ei oo totta mä sain haasteen! :DD
Kiitti tästä Maidi ^^


Haasteen on tarkoitus löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa
1: Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2: Pitää vastata 11 haastajan kysymykseen
3: Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastajille
4: Heidän pitää valita 11 blogia joilla on alle 200 lukijaa
5: Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut
6: Ei takaisin haastamista.

No ekana kerron itsestäni 11 asiaa

1. Olen hyvin eläinrakas (haluan eläinlääkäriksi, minkä olen päättänyt jo monia vuosia sitten)

2. Olen 14, elokuussa 15

3. Lempivärejä ovat musta, fuksia, turkoosi ja pastellisävyt ovat olleet vähän aikaa jo suosiossani

4. Joskus ollu wannabe-gootti (ei sitten onnistunu) nykyään rakastan röyhelöitä :DD

5. Ystäväni värjäsi hiukseni kaksi viikkoa sitten. Olen nykyään korvista alspäin blondi :DD
(käytettiin semmosta liukuväriä)

6. Harrastan tanssia, kitaransoittoa ja nukkeilua (ofcourse...)

7. Tulin viikko sitten (lauantaina) kotiin Moskovasta ♥ Se oli ihana mesta ja sain olla yhteensä kuusi päivää ilman vanhempia ^^
(matkasin siis mun koulun muiden kasiluokkalaisten kanssa)

8. Rakastan seikkailuja, ja Moskovassa sellainen kävi 8)

9. Minulla ei ole ikinä tarpeeksi rahaa >.< möksmöks (mihin mun viikkorahat aina katoaa?)
Olisi ollut tarkoitus hankkia Sunny joskus talven ja kevään välissä, mutta miten kävikään -.-'

10. Olen tällä hetkellä karkkilakossa :DD mitenköhän sekin sujuu? ~

11. Kaikkein järkyttävin asia (kaikkien mun ystävien mielestä) on, että olen seurustellut kohta kolme vuotta saman pojan kanssa (onko se nyt niin iso asia, kysyn teiltä :DD)

Ja sitten minulta kysytyt asiat:


1. Koska aloitit nukkeilun?

Vuosi sitten ewe

2. Minkä nuken (jos saisit päättää minkä tahansa) ottaisit?

Voi hyvä ihme... DD: pullipeista Shinku (ja kaikki muut Rozen Maidenit), Kirsche tai Eos on kaikki niin ihania! Daleista haluan Pukin ja Classical Alicen (2013) Taeyangeista Lunatic Rabbitin, Arionin ja Leadin ♥ Isuleista Johan Retron tai Milk Tean ^^
(anteeks, tähän tuli vaan niin monta ewe)

3. Dal vs Byul?

Dal tietenkin ♥ toivottavasti sellaisen hankin vielä (inhoan byuleja, anteeksi tästä -.-)

4. Aiotko jatkaa nukkeilua pitkään?

Niin kauan kuin mahdollista ♥ kun aikaa, intoa ja rahaa riittää :P

5. Oletko kaikkiin nukkeihisi tyytyväinen?

Jared tarvitsee vain peruukin ja sitten olen 101% tyytyväinen ♥

6. Mistä tilaat eniten: Mollamaniasta, Plasticpopista vai Pullipstylestä?

Oppaa pullipstyle! :DD

7. Suklaa vs marmeladi?

Chocolat ♥♥♥

8. Lempi blogisi (voi olla enemmän kuin yksi) ?

Ma Pétillante Pullip tällä hetkellä nwn

9. Monessako miitissä olet käynyt?

tasan yhdessä xD

10. Osaatko tehdä nukeillesi vaatteita?

osaan, jos haluan, mutta innostusta ei melkein koskaan ole -.-'

11. Onko sun mielestä bloggaaminen kivaa?

maailman kivoin asia! ;;A;;


mun 11 kysymystä:

1: Mitä Pullip-mallia et ikinä ostaisi?

2: Mikä on lempiblogisi tällä hetkellä? (vaikka useampi)

3: Mikä on hienoin, nätein tai söpöin näkemäsi nukke?

4: Minkä sold out- nuken haluaisit omistaa?

5: Byul vai blythe?

6: Kirsikka vai persikka?

7: Kuka on esikuvasi?

8: Mikä on nykyinen kamera, jolla kuvaat? (siis malli)

9: Paras vuodenaika?

10: Lempiväri?

11: Paras kustomoija?

Haasteen saavat:
Doll Universe
Candy♥Land
Dolls Palette
Dolls Game
DollStargazer
Genjitsu Kara Tobida
Grezzo Diamante
Illusion Dolls
Little pullip life
My Sweet Little Doll World
Plastic Eye

Olkaa hyvät! Kommentoin kohta teidän blogeihinne, niin toivottavasti löydätte tänne ^3^

Huooooh! Niin paljon on tapahtunut, ja niin vähän olen kuvannut >n< Gomen!
Silti! Olen saanut tämän valmiiksi :DD Olen osittain ylpeä itsestäni... Sisäkuvat otin tänään, mutta ulkokuvat jo aikaa sitten (koska köh, huomatkaa lumet...)

Ja siis picfickin pariin nyt. :DD
Päästän teidät kärsimyksestä

: puhuu
*tekee*
painottaa
ajattelee

picfic: Radioactive

Ilta


Ariana: *siivoaa meikkejään pois*


Jared: *hiipii taakse* Moi...


A: *heilauttaa kättä merkiksi* hmh...

laatu eh...
J: Miten menee? *läpsäisee alavitosen*


A: Mitäs tässä... Entä itse? Saitko paikkaa?

J: *harmissaan* ...no, en...


A: Mikset? Eikö CV:si ollut tarpeeksi hyvä?


A: *siirtää jalkaansa* Oho, hups...

J: En tiedä...


J: Ne katsoivat minua *kääntää päätä* tällä tavalla, ja outo ilme kasvoillaan. Hmph!


A: Olisiko johtunut hiuksistasi? Nehän ovat värjätyt. Kaikki aikuiset eivät pidä sellaisesta...


J: *naurahtaa* Hah, tämä on OIKEA hiusteni väri... ewe
Äitini... hmh... sanoi minua radioaktiiviseksi kakaraksi pienenä :P


A: M... mielenkiintoista ono En tiennytkään...


J: *koskettaa polvea* Sinä tiedät minusta jo paljon enemmän kuin moni muu...
A: *punastus* A-aijaa-a...


J: No, kerrotko sinä itsestäsi nyt? Ovatko nuo oikeata hiusväriäsi?


 A: En. *virnuilee* En luota sinuun tarpeeksi... Etkä muuten uskoisi mitä kertoisin.

J: -.-' vai sellasta peliä täällä...


A: Mutta soita minulle jotain, että nukahdan! ^^

J: pomottaja...

A: MITÄ? >:D

J: Juujuu...


J: *kumartuu nostamaan viulua* Olet edessä, Ana.

A: *punastuu* Ei noin lähelle, sinä rahvaan puolikas..! Ja millä oikeudella kutsut minua Anaksi?


J: *alkaa soittamaan*

A: mhm... *ottaa hyvän asennon*


A: *mutisee unissaan* Älä häivy mihinkään...




J: *supisee* Enhän minä...


A: *hymyilee* hmm... *vaihtaa asentoa taas*


J: *lopettaa kappaleen*

tuo tuossa on Anan käsi, ei minun...
J: *koskettaa olkaa* ...hyvää yötä... Nähdään.

musa päälle! tärkeä osa tätä! >.<~

Aamu


A: *nukkuu*


A: *mutisee heräillessään* ...ared...


A: *haukottelee* huoh... Jared?


tik tak


A: *kskee hartiaa* auts! Olkaani koskee...


A: Niin polveanikin... Mitä ihmettä?


A: Mihin menit, rahvaan puolikas?


A: *nousee ylös* hm?


A: Hän jätti puhelimensa?!


A: Mutta hän ei ikinä lähde ilman sitä!


A: *nappaa takin*


A: Kengätkin poissa... *omat kengät mukaan*


A: *juoksee*


A: *juoksee vaan*

~~~~~~



J: Näin aamusta lähtiessä...

I'm waking up to ash and dust


J: ...ei ole edes niin kylmä.

I wipe my brow and I sweat my rust


J: *laskeutuu polvilleen* Lumikaan ei tunnu miltään.

I'm breathing in the chemicals *Kiah!*


J: Se on ehkä kylmää...

I'm breaking in, shaping up


J: mutta kestän sen, sillä...

checking out on the prison bus




J: hmh... ...se on yhtä kylmä kuin minunkin sydämeni.


This is it - the apocalypse


J: huoh! *nousee ylös*

Whoa


A: Jared... *luuhistuneena maassa*

I'm waking up, I feel it in my bones


A: *pyyhkii itkua* ...sanoinhan, että älä mene..!

Enough to make my system blow


J: nouse ylös.

Welcome to the new age, to the new age


A: *lyö*

Welcome to the new age, to the new age


J: Hm. Ehkä ansaitsin sen...

Whoa, whoa


A: sanoin, ettet saa lähteä... *yrittää pysäyttää itkuaan*

 I'm radioactive, radioactive


J: Mistä tiedät että olen lä... *ei saa sanotuksi loppuun*

A: Olet surkea valehtelija, siksi! *sniff*

Whoa, whoa


J: *halaa*

A: *mutisee* surkea valehtelija...

I'm radioactive


A: *sniff* ...mun rahvaani...

radioactive

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yay! Hyvä minä :DD Sain postattua (vihdoin ja viimein)
Anteksi tämä pitkä odotus, mutta olen ollut tauolla.

Niin, tauolla. En tietenkään ilmoittanut kenellekään  mitään :P
Tarvitsin vain omaa miettimisaikaa.
Ja miettinyt olen siis. Suunnitelmat eivät ole muuttuneet yhtikäs. Mielessä on jo vaikka kuinka monta nukkea, mutta raha kelpaisi niiden ostamiseen :DD

Ihan kohta (vappuna) on Anan synttärit! ♥ Jee!
Tosi moni nukkeilija muuten tekee nyt sitä "yksi vuosi, nukkeni on ollut täällä"
ja aijon kai minäkin sellaisen tehdä ^3^

Kommentoisitteko, että mitä mun pitäis muuttaa tai harjotella kuvaamisessa?
Haluaisin oikeesti palautetta teiltä, jotka nyt luki tän! (:

See ya! ♥

♥_Yumi & Ariana & Jared_♥

3 kommenttia:

  1. Nyaaaaaah >.< Jared ja Ana on niin söpöjä ^^

    Ja kiitosket haasteesta, katsotaan milloin ehdin tehdä sen :)

    VastaaPoista
  2. Voi eih ;w; Jared ja Ana on niin söpöjä ;--3 Ajattelin tossa kohtaa kun Jared meni lähemmäksi Anaa että ne pussaa, mutta ei niin käynytkään u n u Toivottavasti niin joskus käy ♥♥
    Ihanaa että palasti siltä sun tauoltasi o w o Whippii teeppä sitten postaus Anan synttärien kunniaksi 8 )
    Ja mun mielestä sun ei pitäisi ainakaan muuttaa sun kuvaamistyyliä (jos sitä tarkotit o__o), koska se on täydellinen nyt c: Harjotella aina voi ja pitääkin niin kehittyy ja kehittyy koko ajan ^o^
    btw, kiitos haasteesta (--:

    Ja mulla on mun omassa blogissani sulle haaste eli sinne niin katsomaan ^^ Ja kertoisitko sitten että näkyykö mun postaus sun hallintapaneelissa, kun parilla se ei näy D-:

    VastaaPoista
  3. nonii sain mäkin jotain postattavaa :DDD

    Jared on söpö ö.ö vähän kankea, mut söpö silti c::: ja on toki anakin~~~
    mutsiisjoolovethissongjapostaatkohtuuestaaneiksniihyvämoi

    VastaaPoista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)