keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Nuket, tarina, banneri, blogi (lukekaa)

Warning
Sisältää paljon tekstiä

NUKET

Mä olen älyttömän laiska, anteeksi. Ei oo tullu kuvattua yhtään mitään viime postauksen jälkeen, mut tämmösenä pienenä "updeittinä":
Sunnylle ei ole ostettu vielä obitsua (sitä odottaessa huoh) JA tänne on kotiutunut mun viides nukke! En paljasta vielä mikä se on, hän tulee kyllä näyttäytymään vielä ;) Tämä kyseinen nukke kuitenkin tarvitsee myös uuden kehon.. Eikä mulla myöskään ole hahmolle sopivia vaatteita, joten on paljon ommeltavaa. Joten sitä odotellessa!
Mutta! kaikilla on peruukit B)

ASIAA TARINASTA

Täällä on varmasti lukijoita jotka eivät ole nähneet tai ymmärtäneet koko tarinaa tai esimerkiksi osia on jäänyt lukematta. Listaan tähän alle tarinan kaikki osat linkeillä, että voitte tarvittaessa käydä kurkkaamassa ne tai lukea tarinan alusta :) 

Oikeata "ensimmäistä" osaa ei ole, vaan tarina ikään kuin alkaa Arianan ja Jaredin kämpästä ja Ari muistelee miten he tapasivat. (Olen aika ylpeä tästä osasta muuten, mielestäni se on hieno :D)

Tämä poikkeaa vähän aiheesta, mutta tässä syvennytään Arin tunteisiin :3

Tässä Jared katoaa (taas) ja Ariana menee etsimään häntä (taas!) . Niin ja tässä on Jaredin menneisyys

Ariana löytää Jaredin ja nähdään vilaus pahiksesta ekaa kertaa!

Tän laatu on huono, mutta basically Jared ja Ana pakenee pahistamme. (Tää osa on tosi sekava, älkää valittäkö mistään oudoista sanoista, niinkuin horros, koska ne ei enää tarkoita mitään xD hetken mielijohde kirjoittaa sellaisia...)

Adele C. ja Jared menneisyydessä, ei liity tarinaan, mutta mielestäni hyvä tietää mitä käy, koska seuraavassa osassa viitataan moniin asioihin tästä
(tän laatu on kyllä ihan kaamea, koska yökuvaus)

Pahiksemme tavataan ensimmäistä kertaa! Mielenkiintoisia asioita käy :D (niin ja ihan muistutus, että  lopussa Ariana on illuusio/hologrammi, Ari jäi sinne puun juurelle kiltisti)

Ariana saa tietää jotain outoa pahiksestamme

Paljon keskustelua ja saamme tietää mikä Adele C. on!

 Ja siinä ne sitten olikin :D Huomioita: 1. Muistakaa, että tarinan alkua kuvasin 0% taidolla, koska olin ihan alottelija ja kehittynyt paljon omasta mielestäni alkuun nähden.
2. Nukkejen ulkonäkö on muuttunu paljon.
3. Tiedän, että saattaa olla tosi hämmentävää lukea tarinaa koska siinä on ylimääräisiä sanoja (ne johtuu siitä, että oon saanu jonkun hienon päähänpistoksen, ja lopulta se ei ollukaan kiva) JA tarina hyppii vuodenajoissa todella oudosti.

Toki kannattaa käydä katsomassa mun muitakin vanhoja postauksia, muttei liian vanhoja xD ne on vähän noloja ja kävin poistamassa kaikki huonoimmat postaukset.

BANNERI

Blogissa ei ole ollut banneria moneen kuukauteen ja nyt tuntuu oudolta laittaa se takaisin.
Ajattelin, että voisin ottaa yhteiskuvan kaikista nukeistani, ja se olisi blogin banneri. (Kuitenkin vasta kun nukeilla on kehot) Tykkäisittekö ideasta?

BLOGI

Musta todella tuntuu, että blogini on vähän kuolemassa. Jonkin aikaa mietin, että lopettaisin blogin pitämisen, sitten halusin aloittaa uuden blogin, niin että täältä tulisivat aktiiviset lukijani sinne ja ne, joita mun nukkeilu oikeasti kiinnostaa (ja että blogilla olisi kivempi nimi ja osoite xD) Mutta tätä blogia en tule poistamaan, enkä ole ainakaan vielä lopettamassa. Kertokaa mielipiteenne, kannattaisiko tehdä uusi blogi.? Sillä onhan 106 lukijaa paljon, mutta saan parhaisiin postauksiini n. 6 kommenttia ja onhan se hienoa, että te aktiivisimmat kommentoitte, mutta haluaisin uutta verta lukemaan :D jos tiedätte hyviä tapoja uusien lukijoiden houkuttelemiseksi, niin laittakaa kommenttiboksiin ideoita. (Viime postauksessa taisin puhua give awaystä, mutta siihen joutuisin taas rehkimään ja tekemään uusia vaatteita, se veisi paljon aikaa, toisaalta mulla ei ole kesällä elämää muutenkaan. meh)

Ne jotka luki koko jutun, oon teistä ylpeä ja rakastan teitä ^3^
Kommentoikaa ja painakaa nappia toiminnot kohdassa - jos luit kaiken, paina "mielenkiintoinen" (vaikka en tiedä miten pelkästä tekstistä saa mielenkiintoista luettavaa blogissa)

♥_Yumi & nuket_♥

6 kommenttia:

  1. Mun mielestä tän blogin nimi ja osoite on hyvät eikä sun tarviis tehä uutta blogia, mutta toki ymmärrän jos itse haluat C: Ja mä ainakin tykkäisin tuosta banneri ideasta :3
    Luin äsken tuon tarinan ja jäin oottamaan jatkoa, sen verran jäi jännään kohtaan ≧◡≦ Sulla on tosi ihania nukkeja ^‿^

    VastaaPoista
  2. Kommentoimiseni ei ole ehkä ahkerimmasta päästä, mutta nyt voin kertoa, että olen lueskellut blogiasi jo pitkän aikaa :) tarinasi on ihana, omaperäinen ja.. yllättävä! Uuteen blogiin liittyisin kyllä, mutta toivon että tämä säilyy ja nuket innostaisivat <3 Ja banneri-ideasta, se kuulostaa kivalta :3

    VastaaPoista
  3. Oon tosi huono kommentoimaan ja varmaan musta tulee vielä huonompi kun lukio alkaa ja näin, mutta mä oon lukenut sun tarinaa alusta alkaen ja voin sanoa että se on hyvä ! Mutta jos ajattelit tehdä uuden blogin niin kannustan kyllä sen teossa ja lukijaksesi olen sitten ehdottomasti liittymässä :-) Toivon vaan ettet tarinan tekoa lopeta koska oot hyvä tekemään niitä mutta päätös on sinulla !

    VastaaPoista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)